Українська мова і читання:
Тема: Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю казки, у яких лисиця – головний герой.
Я дізнався/дізналася:
Лисичка є героєм багатьох українських казок. Вона символізує хитрість. В казках є зачин, середина та кінцівка. Казку можна читати, слухати, театралізувати. Лисичку можна зробити з паперу.
Вчився/вчилася:
Писати писані букви, склади, слова та речення з ними. Слухати казку, складати сценарій, розповідати та театралізувати прочитане.
Висловлювати свої думки та робити припущення.
Інсценуємо казку “Лисичка і Журавель”. В тоненькому зошиті пишемо по одному рядку літери з диктанту та по одному рядку кожного слова.
Тема: Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- знаю слова-ознаки відношень різницевого порівняння;
- розумію сутність відношення між числами «більше на…», «менше на…»;
- показую на схемі відрізки, що ілюструють зменшуване, від’ємник і різницю, складає відповідну рівність;
- ілюструю відношення різницевого порівняння за допомогою рисунків, схем, складаю відповідну рівність;
- складаю запитання до поданої ситуації, добираю відповідну схему та вираз до неї;
- знаю правило різницевого порівняння, застосовую його при виконанні завдань;
- застосовую правило знаходження невідомого доданка;
- креслю відрізки заданої довжини за допомогою лінійки, позначаю їх буквами.
Навчальний зошит, частина 3, с. 6 – 7.