Середа, 08.02.2023

Українська мова і читання:
Тема: Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю казки, у яких лисиця – головний герой.

Я дізнався/дізналася

Лисичка є героєм багатьох українських казок. Вона символізує хитрість. В казках є зачин, середина та кінцівка. Казку можна читати, слухати, театралізувати. Лисичку можна зробити з паперу.

https://youtube.com/watch?v=_Rto9vPv04o%3Ffeature%3Doembed

Вчився/вчилася:

Писати писані букви, склади, слова та речення з ними. Слухати казку, складати сценарій, розповідати та театралізувати прочитане.
Висловлювати свої думки та робити припущення.

Інсценуємо казку “Лисичка і Журавель”. В тоненькому зошиті пишемо по одному рядку літери з диктанту та по одному рядку кожного слова.

Тема: Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • знаю слова-ознаки відношень різницевого порівняння;
  • розумію сутність відношення між числами «більше на…», «менше на…»;
  • показую на схемі відрізки, що ілюструють зменшуване, від’ємник і різницю, складає відповідну рівність;
  • ілюструю відношення різницевого порівняння за допомогою рисунків, схем, складаю відповідну рівність;
  • складаю запитання до поданої ситуації, добираю відповідну схему та вираз до неї;
  • знаю правило різницевого порівняння, застосовую його при виконанні завдань;
  • застосовую правило знаходження невідомого доданка;
  • креслю відрізки заданої довжини за допомогою лінійки, позначаю їх буквами.

Навчальний зошит, частина 3, с. 6 – 7.

0

Автор публікації

Офлайн 5 днів

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю