Вівторок, 14.03.2023

Українська мова і читання:
Тема: Буквосполучення йо. Текст. Театралізуємо.

Я дізнався/дізналася

В українській мові звукосполучення [й] + [о] позначається двома буквами — йо. Серйозна розмова може бути не лише про скоєні вчинки, але і про радісні чи важливі події в родині, в класі. Роль виконують з різними інтонаціями та силою голосу і це залежить від емоцій героїв.

Вчився/вчилася:

Писати слова із буквосполученням йо
Відрізняти його на слух, в словах і текстах. Я вчусь аналізувати емоції героя, порівнювати з тим, що пережив сам у житті, виконувати ролі-театралізувати. Я вчусь співпрацювати групою

Навчальний зошит, с. 53, підготуватися до театралізації. Написати вивчені літери по одній, повторити написані в класі слова.

Математика

Тема: Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • застосовую знання складу чисел першого десятка для подання числа у вигляді суми двох чисел;
  • застосовую розуміння взаємозв’язку додавання і віднімання у випадках віднімання від суми числа, яке дорівнює одному з доданків;
  • знаю зміст прийому віднімання на основі взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання;
  • розумію алгоритм виконання дій при відніманні чисел другої п’ятірки;
  • перетворюю тексти на задачі, застосовуючи знання структури задачі;
  • перетворюю різноманітні формулювання задачі в такий спосіб, щоб спочатку йшла умова, а за нею вимога у формі питального речення;
  • пояснюю вже складений короткий запис і схему до задачі;
  • вибираю короткий запис до тексту задачі; змінює запитання задачі відповідно до короткого запису;
  • знаю опорну схему задач на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць;
  • доповнюю короткий запис числовими даними;
  • розв’язую задачі на різницеве порівняння, на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць;
  • упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі;
  • ілюструю за допомогою схем операції додавання і віднімання, пояснюю кожний відрізок відповідно до складеної рівності;
  • застосовую правило знаходження невідомого доданка;
  • обчислюю значення числового виразу, який містить 1–2 дії;

Навчальний зошит, с. 44 – 45. Підручник, приклади 1, 2 (розписати за зразком першого завдання), с. 97 написати в тоненькому зошиті.

0

Автор публікації

Офлайн 2 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю