Українська мова і читання:
Тема: Робота з дитячою книгою.
Обрати дитячу книжечку, прочитати і переказати. Принести в школу. Інформацію про прочитані книги записуємо у Щоденник читача. (Назва книги, автор, головні герої, дата, коли прочитали).
Математика
Тема: Складаємо короткий запис задачі
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- застосовую знання назв компонентів і результатів додавання і віднімання при аналізі схематичного рисунка, який ілюструє рівність на додавання або на віднімання;
- відновлюю склад чисел першого десятка;
- знаю структурні елементи задачі — умову та запитання; числові дані та шукане;
- виділяю в умові задачі числові дані й шукане;
- змінюю запитання задачі відповідно до схеми;
- розумію, що ключовими словами можуть бути об’єкти задачі (про що або про кого йдеться в задачі) або слова, які розкривають ситуацію, що описується в задачі;
- знаходжу ключові слова в тексті задачі;
- пояснюю складений короткий запис до задачі;
- знаю опорні схеми задач на знаходження суми або різниці;
- доповнюю числовими даними короткий запис задачі;
Навчальний зошит, с. 46 – 47.