Середа, 15.03.2023

Українська мова і читання:
Тема: Робота з дитячою книгою.

Обрати дитячу книжечку, прочитати і переказати. Принести в школу. Інформацію про прочитані книги записуємо у Щоденник читача. (Назва книги, автор, головні герої, дата, коли прочитали).

Математика

Тема: Складаємо короткий запис задачі

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • застосовую знання назв компонентів і результатів додавання і віднімання при аналізі схематичного рисунка, який ілюструє рівність на додавання або на віднімання;
  • відновлюю склад чисел першого десятка;
  • знаю структурні елементи задачі — умову та запитання; числові дані та шукане;
  • виділяю в умові задачі числові дані й шукане;
  • змінюю запитання задачі відповідно до схеми;
  • розумію, що ключовими словами можуть бути об’єкти задачі (про що або про кого йдеться в задачі) або слова, які розкривають ситуацію, що описується в задачі;
  • знаходжу ключові слова в тексті задачі;
  • пояснюю складений короткий запис до задачі;
  • знаю опорні схеми задач на знаходження суми або різниці;
  • доповнюю числовими даними короткий запис задачі;

Навчальний зошит, с. 46 – 47.

0

Автор публікації

Офлайн 1 день

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю