Четвер, 16.03.2023

Українська мова і читання:
Тема: Букви Цц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія.

Я дізнався/дізналася

Писана буква ц схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Цукор додає їжі та напоям солодкого смаку. Кожен
обирає кількість цукру від своїх вподобань. Надмірне зловживання цукру шкодить здоров’ю. Цукор та сіль мають протилежні смаки.

Вчився/вчилася:

Писати малу літеру ц, з’єднання букви ц з елементами інших букв. Добирати потрібну інформацію з графічного тексту. Підтримувати аргументами власні думки і вести дискусію.

Повтрити, хто не розповідав прочитану дитячу книжечку, прочитати і переказати. Принести в школу. Інформацію про прочитані книги записуємо у Щоденник читача. (Назва книги, автор, головні герої, дата, коли прочитали).

Навчальний зошит, с. 54 – 55. Робочий зошит, с. 24 (мала буква ц).

Математика

Тема: Складаємо короткий запис задачі

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • знаю структурні елементи задачі — умову та запитання; числові дані та шукане;
  • виділяю в умові задачі числові дані й шукане;
  • змінюю запитання задачі відповідно до схеми;
  • розумію, що ключовими словами можуть бути об’єкти задачі (про що або про кого йдеться в задачі) або слова, які розкривають ситуацію, що описується в задачі;
  • знаходжу ключові слова в тексті задачі;
  • пояснюю складений короткий запис до задачі;
  • знаю опорні схеми задач на знаходження суми або різниці;
  • доповнюю числовими даними короткий запис задачі;

Дописати задачу за коротким записом. Записати коротку умову і розв’язати задачу.

0

Автор публікації

Офлайн 23 години

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю