П’ятниця, 17.03.2023

Українська мова і читання:
Тема: Букви Цц. Письмо великої букви Ц. Текст. Заголовок. Передбачення.

Я дізнався/дізналася

Писана буква Ц схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Цвіркун – комаха, яка може відтворювати звук, схожий на пісеньку. Казка має багато фантастичного і вигаданого.

Вчився/вчилася:

Писати велику літеру Ц, з’єднання букви Ц з елементами інших букв. Читати правильно та
виразно вголос різні тексти.
Прогнозувати події тексту за питанням. Добирати заголовок до тексту. Визначає тему і головну думку в тексті.

Повтрити, хто не розповідав прочитану дитячу книжечку, прочитати і переказати. Принести в школу. Інформацію про прочитані книги записуємо у Щоденник читача. (Назва книги, автор, головні герої, дата, коли прочитали).

Навчальний зошит, с. 56 – 57. Робочий зошит, с. 24.

Математика

Тема: Повторюємо вивчене. Самостійна робота.

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • знаю структурні елементи задачі — умову та запитання; числові дані та шукане;
  • виділяю в умові задачі числові дані й шукане;
  • змінюю запитання задачі відповідно до схеми;
  • розумію, що ключовими словами можуть бути об’єкти задачі (про що або про кого йдеться в задачі) або слова, які розкривають ситуацію, що описується в задачі;
  • знаходжу ключові слова в тексті задачі;
  • пояснюю складений короткий запис до задачі;
  • знаю опорні схеми задач на знаходження суми або різниці;
  • доповнюю числовими даними короткий запис задачі.

Підручник, с. 96, задачі 4. Переписати в зошит короткі умови і розв’язати задачі.

0

Автор публікації

Офлайн 1 день

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю