Українська мова і читання:
Тема: Букви Цц. Письмо великої букви Ц. Текст. Заголовок. Передбачення.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква Ц схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Цвіркун – комаха, яка може відтворювати звук, схожий на пісеньку. Казка має багато фантастичного і вигаданого.
Вчився/вчилася:
Писати велику літеру Ц, з’єднання букви Ц з елементами інших букв. Читати правильно та
виразно вголос різні тексти.
Прогнозувати події тексту за питанням. Добирати заголовок до тексту. Визначає тему і головну думку в тексті.
Повтрити, хто не розповідав прочитану дитячу книжечку, прочитати і переказати. Принести в школу. Інформацію про прочитані книги записуємо у Щоденник читача. (Назва книги, автор, головні герої, дата, коли прочитали).
Навчальний зошит, с. 56 – 57. Робочий зошит, с. 24.
Математика
Тема: Повторюємо вивчене. Самостійна робота.
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- знаю структурні елементи задачі — умову та запитання; числові дані та шукане;
- виділяю в умові задачі числові дані й шукане;
- змінюю запитання задачі відповідно до схеми;
- розумію, що ключовими словами можуть бути об’єкти задачі (про що або про кого йдеться в задачі) або слова, які розкривають ситуацію, що описується в задачі;
- знаходжу ключові слова в тексті задачі;
- пояснюю складений короткий запис до задачі;
- знаю опорні схеми задач на знаходження суми або різниці;
- доповнюю числовими даними короткий запис задачі.
Підручник, с. 96, задачі 4. Переписати в зошит короткі умови і розв’язати задачі.