Українська мова і читання:
Тема: Букви Ее. Письмо малої букви е. Текст. Тема.
Я дізнався/дізналася:
Вимикач – прилад для вмикання і вимикання електричного струму.
Електрична лампа – прилад для освітлення, що має різний вигляд і різну будову. Слово електрика грецького походження й означає бурштин — це назва скам’янілої смоли хвойних дерев. Уже в давнину грецький математик Фалес мав уявлення про електрику. Потерши бурштинову паличку по шерсті, він заряджав її статичною електрикою. Піднесена до голови, ця паличка притягувала волосся.
Писана буква е має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Я дізнався як електрика приходить у наші будинки. Електрика людям приносить користь, але може бути небезпечна. Зараз люди мають економні джерела світла. Я дізнався, що екран може бути у різних електричних приладів.
Вчився/вчилася:
Писати малу літеру е, з’єднання букви е з елементами інших букв. Я вчусь визначати головну думку тексту та відповідати на питання. Я вчусь співпрацювати.
Навчальний зошит. Частина 4, с. 2 – 3, читати і переказувати. Робочий зошит, с. 29 (мала буква е).
Математика
Тема: Порівнюємо число та математичний вираз
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- читаю і записую рівності із використанням назв компонентів і результатів арифметичних дій додавання і віднімання;
- знаходжу значення різницевого порівняння двох чисел;
- збільшую або зменшую число на кілька одиниць;
- аналізую пару рівностей щодо впливу зміни компоненту на результат, застосовую визначену залежність в обчисленнях;
- порівнюю число та числовий вираз способом обчислення значення виразу;
- усвідомлюю, що порівняти число і вираз можна не вдаючись до обчислень – логічним способом;
- усвідомлюю, в яких випадках можна користуватися цим способом;
- класифікую нерівності;
- знаходжу значення сум і різниць у межах 10;
- обираю прийом додавання або віднімання залежно від випадку обчислення;
- знаходжу значення виразів на дві дії;
- доповнюю задачу числовим даним, якого бракує в тексті задачі; з’ясовую можливі варіанти; складаю умову відповідно до запитання та виразу;
- розв’язую прості задачі на різницеве порівняння, на знаходження різниці, невідомого доданка;
- складаю задачі за малюнками;
- застосовую правила знаходження невідомого компонента додавання і віднімання.
Навчальний зошит, с. 56 – 57.