Українська мова і читання:
Тема: Букви Ее. Письмо великої букви Е.Театралізуємо. Розвиток зв’язного мовлення: передбачаю кінцівку оповідання.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква Е схожа на друковану.
Передбачити кінцівку казки можна за розвитком подій. Гноми це крихітні чарівні істоти, які у казках допомагали людям. Електричний гном живе у розетці та чатую за безпекою дітей. Електричний струм – це небезпечно для дітей.
Вчився/вчилася:
Писати велику літеру Е, з’єднання букви Е з елементами інших букв. Я вчусь аналізувати емоції героя, порівнювати з тим, що пережив сам у житті, виконувати ролі – театралізувати. Я вчусь подавати (читати) свої репліки.
Навчальний зошит. Частина 4, с. 3, підготуватися до театралізації Робочий зошит, с. 29.
Математика
Тема: Порівнюємо математичні вирази
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- порівнюю вираз і число різними способами;
- переношу алгоритм порівняння виразу та числа шляхом обчислення значення виразу на випадки порівняння двох виразів;
- знаю алгоритм порівняння двох виразів;
- розумію, що для порівняння двох виразів слід спочатку обчислити їх значення;
- аналізую нерівності, відновлюю знаки арифметичних дій у правильних (істинних) нерівностях;
- креслю відрізки заданої довжини, порівнюю їх довжини; порівнюю іменовані числа, подані в одиницях довжини;
- складаю запитання до поданої умови відповідно до схеми;
- розв’язую прості задачі на знаходження суми двох чисел, на різницеве порівняння;
- аналізую записи, відновлює знаки арифметичних дій у правильних (істинних) рівностях.
Навчальний зошит, с. 58 – 59.