Українська мова і читання:
Тема: Букви Кк. Письмо великої букви К. Вірш
Я дізнався/дізналася:
Писана буква К схожа на друковану і на малу писану. Буква К велика писана має однакові елементи з великими писаними буквами, які я вмію писати. Квочка – це матуся курчат, яка сміливо їх захищає. Курчата схожі на клубочки за багатьма ознаками.
Вчився/вчилася:
Писати велику літеру К, з’єднання букви К з елементами інших букв. Читати слова складами чи цілими словами, читати текст Я вчусь шукати послідовність у графічному тексті та малюнках, перевіряти на відповідність послідовності між написаним та намальованим. Я вчусь фантазувати, критично мислити, відгадувати загадки.
Навчальний зошит, с. 42 – 43, читати виразно (потренуватися). Робочий зошит, с. 17 (велика буква к). Повторити вірш “Вишеньки” тим, хто сьогодні не розповідав.
Математика
Тема: Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- застосовую прийом додавання і віднімання числа 5 частинами в обчисленнях;
- застосовую переставний закон додавання у випадках додавання більшого числа до меншого;
- складаю таблиці додавання і віднімання числа 5;
- розумію залежність суми від збільшення (зменшення) одного з доданків при незмінному другому, різниці від збільшення (зменшення) зменшуваного при незмінному від’ємнику, застосовую її до обчислення значення виразу;
- знаю табличні випадки додавання і віднімання числа 5;
- усвідомлюю, що частина умови задачі може міститися в запитанні; що задача може починатися із запитання; що вимога задачі може бути подана спонукальним реченням;
- перетворюю задачу так, щоб спочатку йшла умова, а потім – запитання;
- складаю задачу за сюжетним малюнком;
- знаю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
- розв’язую прості задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць;
- упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі;
- обчислюю значення числового виразу, який містить 1–2 дії
Навчальний зошит, с. 28– 29.