Українська мова і читання:
Тема: Букви Іі. Письмо малої букви і. Слова-омоніми. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення з сполученням слів.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква і схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Лілія лісова – це рідкісна рослина, яка занесена до Червоної книги України. Червона книга –це довідник, у якому записані рослини, що зникають. В українській мові є слова, які пишуться однаково, але мають інше значення (омоніми).
Вчився/вчилася:
Писати літеру і, з’єднання букви і з елементами інших букв. Читати слова складами чи цілими словами, читати текст. Складати речення за допомогою вказаних словосполучень. Я вчусь аналізувати звуковий склад слова. Розрізняти текст-опис та
пояснювати його призначення.
Навчальний зошит, с. 44, читати, підкреслити звуки у словах завдання 1. Робочий зошит, с. 18 (мала буква і).
Математика
Тема: Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- аналізую рівність, встановлюючи невідомий компонент; встановлюю відповідність між рівністю та схемою;
- знаходжу невідомий компонент, користуючись схематичною ілюстрацією;
- розрізняю абстрактне (без найменування) та іменоване число;
- розумію, що іменовані числа додають і віднімають так само, як і абстрактні числа;
- додаю і віднімаю іменовані числа, подані в одиницях довжини;
- вимірюю довжину відрізка за допомогою лінійки;
- обчислюю значення числового виразу, який містить 1–2 дії;
- знаю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів; усвідомлює, що частина умови задачі може міститися в запитанні, що задача може починатися із запитання;
- перетворюю задачу так, щоб спочатку йшла умова, а потім – запитання;
- складаю задачу за сюжетним малюнком;
- розв’язую прості задачі на знаходження різниці.
Навчальний зошит, с. 30 – 31.