Двадцять дев’ятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання
- Навіщо потрібно їсти?
- Яка їжа корисна для мого організму?
- Як слід поводитись за столом?
Завдання 29-го тижня
- Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження і зміцнення.
- Дати уявлення про те, які корисні поживні речовини містяться у продуктах.
- Сприяти розумінню важливості різноманітного харчування.
- Формувати вміння досліджувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
- Навчити помічати участь органів чуття у процесах харчування і травлення.
- Допомогти усвідомити вплив емоцій, психологічної атмосфери на якість засвоєння їжі.
- Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати навчання
Наприкінці 29-го тижня учні знатимуть:
- про важливість їжі для організму людини;
- про користь і шкоду від різних продуктів харчування;
- про те, що їжа має не лише задовольняти потреби організму людини, а й дарувати насолоду, мати естетичний вигляд;
- правила здорового харчування;
умітимуть:
- пояснювати, що їжа має бути не лише смачною, а й корисною;
- обирати корисні продукти;
- сервірувати стіл;
- готувати дрібні здорові закуски;
- дотримуватися безпечних прийомів праці під час приготування їжі;
- уважно слухати один одного під час спілкування.