Понеділок, 06.03.2023

Українська мова і читання:

Тема: Букви Її. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один/багато предметів.

Я дізнався/дізналася

Писана буква ї схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Голки їжака рятують від тих, хто на нього полює. Слова можуть мати форму однини або множини.

Вчився/вчилася:

Писати літеру ї. Відрізняти її від друкованої. Я вчусь писати склади та слова з писаною буквою ї.
Я вчусь розуміти, що буква ї позначає два звуки.
Я вчусь передбачувати за малюнком та назвою тексту його тему. Я вчусь передбачувати події та фантазувати за частиною тексту.

Навчальний зошит, с. 46 – 47, читати і переказувати. Робочий зошит, с. 19 (мала літера ї).

Математика

Тема: Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • застосовую прийом додавання і віднімання числа частинами;
  • застосовую переставний закон додавання у випадках додавання більшого числа до меншого;
  • складаю таблиці додавання чисел 6; 7; 8; 9;
  • розумію залежність суми від збільшення (зменшення) одного з доданків при незмінному другому;
  • застосовую до обчислень розуміння залежності суми від зміни одного з доданків при незмінному другому;
  • знаю результати таблиць додавання чисел 6–9; застосовую ці знання до обчислень;
  • розумію, що задача складається з умови й запитання; що запитання має бути пов’язаним з умовою; що в задачі має описуватися сюжет, що містить числові дані, відношення між якими відповідають дійсності;
  • усвідомлюю, що частина умови може міститися в запитанні; що задача може починатися із запитання; що вимога може бути подана спонукальним реченням;
  • утворюю задачу через постановку запитання до даної умови;
  • усвідомлюю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
  • розв’язую задачі на знаходження невідомого доданка за пам’яткою «Працюю над задачею»;
  • упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі: числові дані, знак запитання; рівність; коротка відповідь;
  • розв’язую прості задачі знаходження невідомого доданка.

Навчальний зошит, с. 34 – 35.

0

Автор публікації

Офлайн 1 день

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю