Українська мова і читання:
Тема: Букви Її. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один/багато предметів.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква ї схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Голки їжака рятують від тих, хто на нього полює. Слова можуть мати форму однини або множини.
Вчився/вчилася:
Писати літеру ї. Відрізняти її від друкованої. Я вчусь писати склади та слова з писаною буквою ї.
Я вчусь розуміти, що буква ї позначає два звуки.
Я вчусь передбачувати за малюнком та назвою тексту його тему. Я вчусь передбачувати події та фантазувати за частиною тексту.
Навчальний зошит, с. 46 – 47, читати і переказувати. Робочий зошит, с. 19 (мала літера ї).
Математика
Тема: Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- застосовую прийом додавання і віднімання числа частинами;
- застосовую переставний закон додавання у випадках додавання більшого числа до меншого;
- складаю таблиці додавання чисел 6; 7; 8; 9;
- розумію залежність суми від збільшення (зменшення) одного з доданків при незмінному другому;
- застосовую до обчислень розуміння залежності суми від зміни одного з доданків при незмінному другому;
- знаю результати таблиць додавання чисел 6–9; застосовую ці знання до обчислень;
- розумію, що задача складається з умови й запитання; що запитання має бути пов’язаним з умовою; що в задачі має описуватися сюжет, що містить числові дані, відношення між якими відповідають дійсності;
- усвідомлюю, що частина умови може міститися в запитанні; що задача може починатися із запитання; що вимога може бути подана спонукальним реченням;
- утворюю задачу через постановку запитання до даної умови;
- усвідомлюю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
- розв’язую задачі на знаходження невідомого доданка за пам’яткою «Працюю над задачею»;
- упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі: числові дані, знак запитання; рівність; коротка відповідь;
- розв’язую прості задачі знаходження невідомого доданка.
Навчальний зошит, с. 34 – 35.