Українська мова і читання:
Тема: Букви Її. Письмо великої букви Ї. Україна – моя Батьківщина
Я дізнався/дізналася:
Писана буква Ї схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Україна – моя Батьківщина, я – українець/українка.
Вчився/вчилася:
Писати літеру Ї та відрізняти її від друкованої. Я вчусь писати склади та слова з писаною буквою Ї.
Я вчусь розуміти, що буква ї позначає два звуки утворювати прикметники від іменників та змінювати іменник з прикметником за запитаннями (без вживання термінів). Я вчусь розповідати про себе та про свою українську сім’ю.
Навчальний зошит, с. 48 – 49, вивчити розповідь. Робочий зошит, с. 19 (велика літера Ї).
Математика
Тема: Готуємось до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- застосовую знання складу чисел першого десятка при виконанні завдань;
- утворюю рівності на основі складу чисел;
- застосовую до обчислень прийом додавання і віднімання числа частинами;
- додаю і віднімаю числа 2–5 частинами;
- застосовую переставний закон додавання у випадках додавання більшого числа до меншого або знання таблиць додавання чисел 6–9;
- складаю з рівності на додавання дві рівності на віднімання;
- застосовую розуміння взаємозв’язку додавання і віднімання під час віднімання від суми числа, яке дорівнює одному з доданків;
- створюю задачу шляхом формулювання запитання до даної умови;
- встановлюю відповідність між задачею, схемою та виразом;
- усвідомлюю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
- розв’язує прості задачі на знаходження суми й різниці двох чисел;
- аналізує вирази на одну або дві дії з пропущеними числами з метою утворення правильної (істинної) рівності;
- вимірюю довжини відрізків;
- знаходжу довжину цілого відрізка, який складається з кількох відрізків.
Навчальний зошит, с. 37, дописати. Підручник, с. 93, завдання 2, 3, 4, 5 написати в тоненькому зошиті.