Українська мова і читання:
Тема: Букви И та и. Письмо малої букви и.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква И схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Слова можуть називати один предмет і багато предметів. За слідами можна визначити звірів, які їх залишили. Кожна тварина має свій особливий слід. Людина також залишає свої сліди.
Вчився/вчилася:
Писати малу и, з’єднання букви и з іншими буквами. Читати слова складами чи цілими словами, читати текст.
Навчальний зошит, с. 50 – 51, розповідати. Робочий зошит, с. 22 (мала буква и).
Математика
Тема: Готуємось до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- відтворюю склад чисел першого десятка;
- застосовую знання складу чисел під час відновлення рівностей на додавання або подання числа у вигляді суми двох доданків;
- розумію, як подати число у вигляді суми трьох доданків;
- складаю з рівності на додавання дві рівності на віднімання;
- застосовую розуміння взаємозв’язку додавання і віднімання під час віднімання від суми числа, яке дорівнює одному з доданків;
- створюю задачу шляхом формулювання запитання до даної умови;
- добираю до задачі відповідний вираз;
- встановлюю відповідність між задачею, виразом і відповідною схемою;
- реалізую порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
- розв’язую прості задачі на знаходження невідомого доданка, різниці;
- додаю і віднімаю числа 2–5 частинами;
- додаю числа другої п’ятірки на підставі переставного закону додавання;
- додаю і віднімає іменовані числа, подані в одиницях довжини;
- аналізую істинні рівності з метою відновлення знаків арифметичних дій або чисел
Навчальний зошит, с. 38 – 39.