Українська мова і читання:
Тема: Письмо вивчених літер, складів, слів. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші про котів
Я дізнався/дізналася:
Що кіт є героєм багатьох віршів. Вірші здебільшого мають казковий сюжет. Їх можна слухати читати, передивлятися. Кота зображували художники на картинках. На картинах кіт теж буває казковим героєм.
Вчився/вчилася:
Писати писані букви, склади, слова та речення з ними. Перетворювати друковані букви на рукописні.
Слухати вірші, читати та розповідати про те, що мене вразило Я вчусь обговорювати зміст та форму простих медіатекстів – світлин та мультфільмів.
Вивчити один з віршиків напам’ять. Написати диктант букв, складів, простих слів з вивченими писаними літерами (2 рядочки).
Математика
Тема: Знайомимося із задачею
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- розрізняю задачу з-поміж інших видів математичних завдань;
- знаю структурні елементи задачі – умову й запитання, виділяю їх;
- розумію, що в умові йдеться про відоме, а запитання вказую на невідоме;
- розумію, що умова має бути пов’язана із запитанням;
- застосовую прийом додавання і віднімання числа 4 в обчисленнях різними способами;
- обчислюю значення числового виразу, що містить 1–2 дії;
- застосовую знання складу чисел, табличних випадків додавання і віднімання чисел 1, 2, 3 в обчисленнях.
Навчальний зошит, частина 3, с. 14 – 15. В тоненькому зошиті пишемо схему та розв’язання задач з підручника, с. 82, завдання 3, 4.
Я досліджую світ
Тема: Мандрівка до Києва.
Підручник, с. 14, зошит, с. 16 – 18.