Середа, 15.02.2023

Українська мова і читання:
Тема: Письмо вивчених літер, складів, слів. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші про котів

Я дізнався/дізналася

Що кіт є героєм багатьох віршів. Вірші здебільшого мають казковий сюжет. Їх можна слухати читати, передивлятися. Кота зображували художники на картинках. На картинах кіт теж буває казковим героєм.

Вчився/вчилася:

Писати писані букви, склади, слова та речення з ними. Перетворювати друковані букви на рукописні.
Слухати вірші, читати та розповідати про те, що мене вразило Я вчусь обговорювати зміст та форму простих медіатекстів – світлин та мультфільмів.

Вивчити один з віршиків напам’ять. Написати диктант букв, складів, простих слів з вивченими писаними літерами (2 рядочки).

Математика
Тема: Знайомимося із задачею

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • розрізняю задачу з-поміж інших видів математичних завдань;
  • знаю структурні елементи задачі – умову й запитання, виділяю їх;
  • розумію, що в умові йдеться про відоме, а запитання вказую на невідоме;
  • розумію, що умова має бути пов’язана із запитанням;
  • застосовую прийом додавання і віднімання числа 4 в обчисленнях різними способами;
  • обчислюю значення числового виразу, що містить 1–2 дії;
  • застосовую знання складу чисел, табличних випадків додавання і віднімання чисел 1, 2, 3 в обчисленнях.

Навчальний зошит, частина 3, с. 14 – 15. В тоненькому зошиті пишемо схему та розв’язання задач з підручника, с. 82, завдання 3, 4.

Я досліджую світ
Тема: Мандрівка до Києва.

Підручник, с. 14, зошит, с. 16 – 18.

0

Автор публікації

Офлайн 5 години

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 814Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю