Українська мова і читання:
Тема: Букви Ґ ґ. Письмо великої букви Ґ. Факти і думки.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква Ґ схожа на друковану та малу букву ґ . У тексті треба відрізняти думки від
Фактів. Дзиґа – це давня дитяча іграшка у вигляді круга або кулі на осі, що вміє обертатися. Дзиґи в давнину робили з різних матеріалів. Непосидючу людину, яка не сидить, а весь час рухається, порівнюють із дзиґою. Існують старовинні слова, які ми часто у новому звучанні використовуємо в
буденному житті.
Вчився/вчилася:
Писати велику Ґ, з’єднання букви Ґ з елементами інших букв. Читати слова складами чи цілими словами, читати текст. Відрізняти факти від думок, спираючись на власний досвід та раніше отримані знання.
Навчальний зошит, с. 32, читаємо і переказуємо. Робочий зошит, с. 11 (мала буква ґ).
Математика
Тема: Дізнаємося про складові задачі
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- застосовую при записуванні рівностей знання назв компонентів і результатів арифметичних дій, слів-ознак різницевого порівняння;
- застосовую знання назв компонентів і результатів арифметичних дій, слів-ознак різницевого порівняння при записуванні рівностей;
- розрізняю задачу з-поміж інших видів математичних завдань;
- знаю структурні елементи задачі – умову й запитання, виділяю їх;
- розумію, що числа, подані в задачі, – це числові дані, невідоме число – це шукане задачі;
- виділяю в умові задачі числові дані, відповідно до запитання визначаю, яке число є шуканим;
- пояснюю числові дані й шукане задачі;
- встановлюю відповідність між текстом задачі й виразом, за допомогою якого відповімо на запитання задачі;
- встановлюю відповідність між текстом задачі й виразом, за допомогою якого відповімо на запитання задачі;
- знаю, що задачу записують у три рядки: в першому – числові дані й шукане, позначене знаком запитання; в другому – рівність розв’язання; в третьому – числове значення шуканого задачі;
- упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі трьома рядками;
- застосовую прийом додавання і віднімання числа 4 частинами до обчислень різними способами;
- обчислюю значення числового виразу, що містить 1–2 дії.
Навчальний зошит, частина 3, с. 16 – 17, підручник, с. 83. Вчимося визначати складові задачі: виділяти умову і запитання, відомі дані і шукане.
Я досліджую світ
Тема: Мандрівники та природа.
Підручник, с. 16 – 17, зошит, с. 20 – 21.