Четвер, 16.02.2023

Українська мова і читання:
Тема: Букви Ґ ґ. Письмо великої букви Ґ. Факти і думки.

Я дізнався/дізналася

Писана буква Ґ схожа на друковану та малу букву ґ . У тексті треба відрізняти думки від
Фактів. Дзиґа – це давня дитяча іграшка у вигляді круга або кулі на осі, що вміє обертатися. Дзиґи в давнину робили з різних матеріалів. Непосидючу людину, яка не сидить, а весь час рухається, порівнюють із дзиґою. Існують старовинні слова, які ми часто у новому звучанні використовуємо в
буденному житті.

Вчився/вчилася:

Писати велику Ґ, з’єднання букви Ґ з елементами інших букв. Читати слова складами чи цілими словами, читати текст. Відрізняти факти від думок, спираючись на власний досвід та раніше отримані знання.

Навчальний зошит, с. 32, читаємо і переказуємо. Робочий зошит, с. 11 (мала буква ґ).

Математика
Тема: Дізнаємося про складові задачі

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • застосовую при записуванні рівностей знання назв компонентів і результатів арифметичних дій, слів-ознак різницевого порівняння;
  • застосовую знання назв компонентів і результатів арифметичних дій, слів-ознак різницевого порівняння при записуванні рівностей;
  • розрізняю задачу з-поміж інших видів математичних завдань;
  • знаю структурні елементи задачі – умову й запитання, виділяю їх;
  • розумію, що числа, подані в задачі, – це числові дані, невідоме число – це шукане задачі;
  • виділяю в умові задачі числові дані, відповідно до запитання визначаю, яке число є шуканим;
  • пояснюю числові дані й шукане задачі;
  • встановлюю відповідність між текстом задачі й виразом, за допомогою якого відповімо на запитання задачі;
  • встановлюю відповідність між текстом задачі й виразом, за допомогою якого відповімо на запитання задачі;
  • знаю, що задачу записують у три рядки: в першому – числові дані й шукане, позначене знаком запитання; в другому – рівність розв’язання; в третьому – числове значення шуканого задачі;
  • упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі трьома рядками;
  • застосовую прийом додавання і віднімання числа 4 частинами до обчислень різними способами;
  • обчислюю значення числового виразу, що містить 1–2 дії.

Навчальний зошит, частина 3, с. 16 – 17, підручник, с. 83. Вчимося визначати складові задачі: виділяти умову і запитання, відомі дані і шукане.

Я досліджую світ
Тема: Мандрівники та природа.

Підручник, с. 16 – 17, зошит, с. 20 – 21.

0

Автор публікації

Офлайн 2 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю