Восьмий тиждень
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
● Як «потоваришувати» з технікою?
● Яка роль роботів у житті людини?
Завдання восьмого тижня:
1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;
2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;
3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;
4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою;
5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;
6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;
7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.
Очікувані результати восьмого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- що таке техніка;
- про роль техніки в житті сучасної людини;
- про різне призначення техніки;
та вмітимуть:
- розрізняти різні види техніки;
- користуватися найпростішою технікою в повсякденному житті;
- взаємодіяти в парах і групах під час користування найпростішими видами техніки;
- дотримуватися правил безпечного використання окремих видів побутової техніки;
- дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших людей
- дбайливо ставитися до природи.
Українська мова та читання
Очікувані результати
Я дізнався/дізналася:
Город – ділянка для вирощування овочів. Яку городину вирощують в Україні? Як страви з городини можна готувати?
Які птахи живуть у нас?
Я вчуся:
Звук [г]. Букви Г г. Текст. Тема тексту. Заголовок. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо палички із заокругленням вгорі та внизу, подовженої палички.
Звук [ґ]. Букви Ґ ґ. Друкування букв, складів, слів, речень.
Звук [е]. Букви Е е. Друкування букв, складів, слів.
Математика
Я дізнаюся та вчитимусь:
- визначати склад числа 9;
- подавати число 9 та 10 у вигляді суми двох доданків;
- виконувати практичні дії для об’єднання предметів (множин) і вилучення частини предметів
- (підмножини);
- складати істинні рівності за предметними множинами;
- ілюструвати додавання і віднімання за допомогою рисунків, схем;
- розуміти сутність натурального числа 9;
- утворювати число 9 та 10 шляхом додавання одиниці до попереднього й віднімання одиниці від наступного до нього
- числа, записувати відповідні рівності;
- писати число 10 ;
- порівнювати числа за їх місцем у числовому ряді; записувати результат порівняння за допомогою відповідних знаків;
- Досліджувати склад числа 9.