Техніка, яка допомагає

Восьмий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
● Як «потоваришувати» з технікою?
● Яка роль роботів у житті людини?

Завдання восьмого тижня:

1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;
2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;
3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;
4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою;
5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;
6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;
7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.


Очікувані результати восьмого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
  • що таке техніка;
  • про роль техніки в житті сучасної людини;
  • про різне призначення техніки;
та вмітимуть:
  • розрізняти різні види техніки;
  • користуватися найпростішою технікою в повсякденному житті;
  • взаємодіяти в парах і групах під час користування найпростішими видами техніки;
  • дотримуватися правил безпечного використання окремих видів побутової техніки;
  • дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших людей
  • дбайливо ставитися до природи.

Українська мова та читання

Очікувані результати
Я дізнався/дізналася:

Город – ділянка для вирощування овочів. Яку городину вирощують в Україні? Як страви з городини можна готувати?

Які птахи живуть у нас?

Я вчуся:

Звук [г]. Букви Г г. Текст. Тема тексту. Заголовок. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо палички із заокругленням вгорі та внизу, подовженої палички.

Звук [ґ]. Букви Ґ ґ. Друкування букв, складів, слів, речень.

Звук [е]. Букви Е е. Друкування букв, складів, слів.

Математика

Я дізнаюся та вчитимусь:
  • визначати склад числа 9;
  • подавати число 9 та 10 у вигляді суми двох доданків;
  • виконувати практичні дії для об’єднання предметів (множин) і вилучення частини предметів
  • (підмножини);
  • складати істинні рівності за предметними множинами;
  • ілюструвати додавання і віднімання за допомогою рисунків, схем;
  • розуміти сутність натурального числа 9;
  • утворювати число 9 та 10 шляхом додавання одиниці до попереднього й віднімання одиниці від наступного до нього
  • числа, записувати відповідні рівності;
  • писати число 10 ;
  • порівнювати числа за їх місцем у числовому ряді; записувати результат порівняння за допомогою відповідних знаків;
  • Досліджувати склад числа 9.
0

Автор публікації

Офлайн 3 години

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 810Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю