Ми – підприємливі

Сьомий тиждень

Я досліджую світ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Чи кожна людина може бути підприємливою?
  • Як знаходити ідеї та можливості?
  • Як здійснити задумане?
  • Як отримати добрі результати?
Завдання сьомого тижня:

1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.
2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.
3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».
4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем.
5. Розвивати підприємливі якості та вміння.


Очікувані результати сьомого тижня:
На кінець тижня учні
знатимуть:
  • що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
  • що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «доброчесність», «добробут»;
  • чому люди купують і яку користь (цінність) шукають.
та вмітимуть:
  • ставити запитання;
  • генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі; висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
  • приймати в групі спільне рішення;
  • організовувати спільну діяльність у групі;
  • планувати свій час у процесі спільної праці.

Українська мова та читання

Очікувані результати
Я дізнався/дізналася:

Ворона – це хижий птах із чорним або сірим пір’ям, що живе на деревах поблизу населених пунктів. Ібіс – це птах схожий на невелику чаплю болотний птах з довгими ногами й загнутим дзьобом. Ібісів у світі багато різновидів, один з яких живе в УкраїніВарення може бути приготовлено із різних плодів і ягід. Все залежить від уподобань людини.
У тексті може бути правдива і неправдива інформація, яку потрібно розрізняти, спираючись на власний досвід.

Жолудь – плід дуба. У казках бувають чарівні дерева. Подарунки дарують на свято або в звичайний день, щоб зробити приємно людині. Не завжди текст співпадає із зображенням.

Люди будують для тварин домівки. У деяких «домівках» тварин тримають проти їх волі. Дикі тварини мають жити в природі. Щоб побудувати будку, потрібні спеціальні інструменти. У людей – імена, у тварин – клички. І імена людей, і клички тварин пишуться з великої букви.

Я вчуся:

Читати слова з буквою В в, Дд та Іі. Писати букви, склади і слова з вивченими буквами.
Аналізувати звуковий склад слова. Обговорювати з іншими інформацію, яка зацікавила. Добирати заголовки до тексту. Вживати слова-помічники (прийменники) в мовленні.

Математика

Я дізнаюся та вчитимусь:
  • визначати склад числа 7;
  • подавати число 7 у вигляді суми двох доданків;
  • виконувати практичні дії для об’єднання предметів (множин) і вилучення частини предметів
  • (підмножини);
  • складати істинні рівності за предметними множинами;
  • ілюструвати додавання і віднімання за допомогою рисунків, схем;
  • розуміти сутність натурального числа 8;
  • утворювати число 8 шляхом додавання одиниці до попереднього й віднімання одиниці від наступного до нього
  • числа, записувати відповідні рівності;
  • писати цифру 8;
  • порівнювати числа за їх місцем у числовому ряді; записувати результат порівняння за допомогою відповідних знаків;
  • Досліджувати склад числа 8.
0

Автор публікації

Офлайн 3 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю