Сьомий тиждень
Я досліджую світ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Чи кожна людина може бути підприємливою?
- Як знаходити ідеї та можливості?
- Як здійснити задумане?
- Як отримати добрі результати?
Завдання сьомого тижня:
1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.
2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.
3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».
4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем.
5. Розвивати підприємливі якості та вміння.
Очікувані результати сьомого тижня:
На кінець тижня учні
знатимуть:
- що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
- що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «доброчесність», «добробут»;
- чому люди купують і яку користь (цінність) шукають.
та вмітимуть:
- ставити запитання;
- генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі; висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
- приймати в групі спільне рішення;
- організовувати спільну діяльність у групі;
- планувати свій час у процесі спільної праці.
Українська мова та читання
Очікувані результати
Я дізнався/дізналася:
Ворона – це хижий птах із чорним або сірим пір’ям, що живе на деревах поблизу населених пунктів. Ібіс – це птах схожий на невелику чаплю болотний птах з довгими ногами й загнутим дзьобом. Ібісів у світі багато різновидів, один з яких живе в УкраїніВарення може бути приготовлено із різних плодів і ягід. Все залежить від уподобань людини.
У тексті може бути правдива і неправдива інформація, яку потрібно розрізняти, спираючись на власний досвід.
Жолудь – плід дуба. У казках бувають чарівні дерева. Подарунки дарують на свято або в звичайний день, щоб зробити приємно людині. Не завжди текст співпадає із зображенням.
Люди будують для тварин домівки. У деяких «домівках» тварин тримають проти їх волі. Дикі тварини мають жити в природі. Щоб побудувати будку, потрібні спеціальні інструменти. У людей – імена, у тварин – клички. І імена людей, і клички тварин пишуться з великої букви.
Я вчуся:
Читати слова з буквою В в, Дд та Іі. Писати букви, склади і слова з вивченими буквами.
Аналізувати звуковий склад слова. Обговорювати з іншими інформацію, яка зацікавила. Добирати заголовки до тексту. Вживати слова-помічники (прийменники) в мовленні.
Математика
Я дізнаюся та вчитимусь:
- визначати склад числа 7;
- подавати число 7 у вигляді суми двох доданків;
- виконувати практичні дії для об’єднання предметів (множин) і вилучення частини предметів
- (підмножини);
- складати істинні рівності за предметними множинами;
- ілюструвати додавання і віднімання за допомогою рисунків, схем;
- розуміти сутність натурального числа 8;
- утворювати число 8 шляхом додавання одиниці до попереднього й віднімання одиниці від наступного до нього
- числа, записувати відповідні рівності;
- писати цифру 8;
- порівнювати числа за їх місцем у числовому ряді; записувати результат порівняння за допомогою відповідних знаків;
- Досліджувати склад числа 8.