Шостий тиждень
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова?
- Що таке Батьківщина?
- Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?
(до Дня захисника України).
Завдання шостого тижня (для вчителя):
- навчати учнів мислити поза стереотипами дорослих;
- допомагати дітям усвідомлювати себе і свою родину як частину Батьківщини;
- виховувати повагу до українських воїнів – захисників України;
- виховувати шанобливе ставлення до державних символів України, української історії.
Очікувані результати шостого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- що таке мала батьківщина і Батьківщина – велика Україна;
- державні символи України;
- що українські воїни-герої захищають Україну;
- чому потрібно захищати тих, хто потребує допомоги, і самим звертатися по допомогув разі потреби.
вмітимуть:
- розповідати про свою родину, Батьківщину;
- розпізнавати державні символи України, тлумачити їх походження;
- співати гімн України, інші пісні про Україну;
- пояснювати, чому батьки і Батьківщина – споріднені слова;
- характеризувати захисника / захисницю України, підбираючи відповідні означення(без уживання цього терміна);
- висловлювати власну думку (зокрема й письмово, за допомогою малюнкового письма)стосовно малої і великої Батьківщини, ставити запитання й відповідати на них;
- створювати вироби / художні твори на тему родини, Батьківщини, захисниківУкраїни.