Моє довкілля

Четвертий тиждень

Я досліджую світ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
  • Що мене оточує?
  • Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
  • Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
  • Кольори та звуки довкілля. Які вони?
  • Як поводитись у довкіллі?
Завдання четвертого тижня:

1. Ознайомити дитину з поняттям «довкілля».
2. Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла.
3. Навчити взаємодії в парах та групах.
4. Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі.
5. Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи.

Очікувані результати четвертого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
  • що таке довкілля;
  • назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї;
  • правила поведінки в довкіллі;
  • чому потрібно зберігати довкілля.
вмітимуть:
  • розпізнавати природне і створене людиною довкілля;
  • пояснити важливість довкілля в житті людини;
  • досліджувати предмети за допомогою органів чуттів;
  • працювати в парах та групах;
  • наводити приклади бережливого ставлення до довкілля;
  • дотримуватися правил безпечної праці та поведінки в довкіллі.

Українська мова та читання

Очікувані результати третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
  • Називати звуки в словах, вилучати звук [н], [н’]; [с], [с’]. Упізнавати й друкувати букви Нн, Сс.
  • Читати слова з буквами Нн, Сс.
  • Називати звуки в словах, вилучати вивчені звуки.
  • Упізнавати й друкувати букви Нн, Сс.
Вчитимуться:
  • Писати речення. Перевіряти правильність написання речення за допомогою чек-листа.
  • Порівнювати об’єкти (тварин).
  • Розповідати, про що текст, відповідати на запитання за змістом прочитаного
  • Розрізняти головне і другорядне в тексті.
  • Аналізувати звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки).

Математика

Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:
  • Називати числа в межах 10 в прямому і зворотньому порядку.
  • Розуміти сутність натуральних чисел.
  • Утворювати наступне число додаванням одиниці до попереднього й відніманням одиниці від наступного до нього числа.
  • Розуміти різницю між числом і цифрою.
  • Визначати склад чисел 2, 3, 4 і 5.
  • Порівнювати множини предметів за кількістю.
  • Уміти виконувати операції об’єднання та вилучення; об’єднувати елементи двох предметних множин і перелічувати число елементів об’єднаної множини, вилучати частину елементів предметної множини і перелічувати кількість елементів решти.
  • Розрізняти геометричні фігури.
0

Автор публікації

Офлайн 1 годину

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю