Четвертий тиждень
Я досліджую світ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
- Що мене оточує?
- Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
- Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
- Кольори та звуки довкілля. Які вони?
- Як поводитись у довкіллі?
Завдання четвертого тижня:
1. Ознайомити дитину з поняттям «довкілля».
2. Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла.
3. Навчити взаємодії в парах та групах.
4. Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі.
5. Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи.
Очікувані результати четвертого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- що таке довкілля;
- назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї;
- правила поведінки в довкіллі;
- чому потрібно зберігати довкілля.
вмітимуть:
- розпізнавати природне і створене людиною довкілля;
- пояснити важливість довкілля в житті людини;
- досліджувати предмети за допомогою органів чуттів;
- працювати в парах та групах;
- наводити приклади бережливого ставлення до довкілля;
- дотримуватися правил безпечної праці та поведінки в довкіллі.
Українська мова та читання
Очікувані результати третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- Називати звуки в словах, вилучати звук [н], [н’]; [с], [с’]. Упізнавати й друкувати букви Нн, Сс.
- Читати слова з буквами Нн, Сс.
- Називати звуки в словах, вилучати вивчені звуки.
- Упізнавати й друкувати букви Нн, Сс.
Вчитимуться:
- Писати речення. Перевіряти правильність написання речення за допомогою чек-листа.
- Порівнювати об’єкти (тварин).
- Розповідати, про що текст, відповідати на запитання за змістом прочитаного
- Розрізняти головне і другорядне в тексті.
- Аналізувати звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки).
Математика
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:
- Називати числа в межах 10 в прямому і зворотньому порядку.
- Розуміти сутність натуральних чисел.
- Утворювати наступне число додаванням одиниці до попереднього й відніманням одиниці від наступного до нього числа.
- Розуміти різницю між числом і цифрою.
- Визначати склад чисел 2, 3, 4 і 5.
- Порівнювати множини предметів за кількістю.
- Уміти виконувати операції об’єднання та вилучення; об’єднувати елементи двох предметних множин і перелічувати число елементів об’єднаної множини, вилучати частину елементів предметної множини і перелічувати кількість елементів решти.
- Розрізняти геометричні фігури.