Перший тиждень
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
- Хто я? Хто мої однокласники?
- Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
- Що покласти у шкільний ранець?
Завдання першого тижня:
1. Створити умови для цікавого й радісного навчання.
2. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.
3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
4. Навчати взаємодії в парах та групах.
5. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі.
6. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.
Очікувані результати першого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- що означає бути учнем /ученицею школи;
- чому важливо вчитися;
- правила поведінки на уроці;
- правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому;
вмітимуть:
- звертатися до однокласників і вчителя на ім’я;
- уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
- взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
- поводитися на уроці згідно з правилами;
- дотримуватися правил безпечної поведінки дорогою до школи та додому.
Українська мова та читання
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Що таке мова та мовлення? Усне і писемне мовлення.
- Як вітатися і знайомитись?
- Письмове приладдя. Постава під час письма.
- Як орієнтуватися на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу, праворуч, ліворуч)?
- Слова – назви предметів, дій.
- Що таке речення?
Очікувані результати:
на кінець тижня учні знатимуть:
- яку мову вивчатимуть;
- особливості усного і писемного мовлення;
- яке прилання використовують для письма;
- як правильно сидіти під час письма;
- розрізняти слова-назви предметів та назви дій за допомогою запитань;
- ознаки речення; будувати прості речення за малюнками.
і вмітимуть:
- з увагою сприймати усні репліки й доречно реагувати на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції)
- підтримувати й ініціювати діалог на тему;
- звертатися, вітатися, прощатися, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовувати ввічливі слова
- виділяти голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні
Математика
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Якої форми бувають предмети?
- Які фігури плоскі, а які об’ємні фігури.
- Як розрізнити деякі геометричні фігури: куб, паралелепіпед, піраміду, конус, кулю?
Очікуввані результати:
на кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:
- назви деяких геометричних фігур та їх ознаки;
- розрізнятимуть плості та об’ємні фігури;
- впізнаватимуть довкола предмети відповідної геометричної форми;
- встановлюватимуть просторові відношення між об’єктами.