Я-школяр / Я- школярка

Перший тиждень 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
  • Хто я? Хто мої однокласники?
  • Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
  • Що покласти у шкільний ранець?
Завдання першого тижня:

1. Створити умови для цікавого й радісного навчання.
2. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.
3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
4. Навчати взаємодії в парах та групах.
5. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі.
6. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.

Очікувані результати першого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  • що означає бути учнем /ученицею школи;
  • чому важливо вчитися;
  • правила поведінки на уроці;
  • правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому;

вмітимуть:

  • звертатися до однокласників і вчителя на ім’я;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
  • взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
  • поводитися на уроці згідно з правилами;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки дорогою до школи та додому.

Українська мова та читання

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Що таке мова та мовлення? Усне і писемне мовлення.
  • Як вітатися і знайомитись?
  • Письмове приладдя. Постава під час письма.
  • Як орієнтуватися на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу, праворуч, ліворуч)?
  • Слова – назви предметів, дій.
  • Що таке речення?
Очікувані результати:

на кінець тижня учні знатимуть:

  • яку мову вивчатимуть;
  • особливості усного і писемного мовлення;
  • яке прилання використовують для письма;
  • як правильно сидіти під час письма;
  • розрізняти слова-назви предметів та назви дій за допомогою запитань;
  • ознаки речення; будувати прості речення за малюнками.

і вмітимуть:

  • з увагою сприймати усні репліки й доречно реагувати на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції)
  • підтримувати й ініціювати діалог на тему;
  • звертатися, вітатися, прощатися, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовувати ввічливі слова
  • виділяти голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Математика

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Якої форми бувають предмети?
  • Які фігури плоскі, а які об’ємні фігури.
  • Як розрізнити деякі геометричні фігури: куб, паралелепіпед, піраміду, конус, кулю?
Очікуввані результати:

на кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:

  • назви деяких геометричних фігур та їх ознаки;
  • розрізнятимуть плості та об’ємні фігури;
  • впізнаватимуть довкола предмети відповідної геометричної форми;
  • встановлюватимуть просторові відношення між об’єктами.
0

Автор публікації

Офлайн 2 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 805Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю