Мій/наш клас

Другий тиждень

Я досліджую світ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Як знайти свою класну кімнату?
  • Як почуватися комфортно у класі?
  • Як створити безпеку і затишок у класі?
  • Як нам стати класною спільнотою?
  • Чого ми можемо досягнути спільно?
Завдання другого тижня:
  1. Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання.
  2. Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем.
  3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
  4. Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування.
  5. Навчати взаємодії в парах та групах.
  6. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо).
  7. Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки).
  8. Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування.
  9. Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.

Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
  • які приміщення є в шкільній будівлі;
  • які змістові осередки є в класній кімнаті;
  • права і обов’язки в учнів та вчителя;
  • правила безпечної поведінки в класній кімнаті; умітимуть:
  • орієнтуватися в шкільній будівлі;
  • озвучувати власні потреби і довільно пересуватися класом;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
  • взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо)
Українська мова
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
  • Звуки – це те, що людина чує, сприймає органом слуху. Із звуків складаються слова
  • Звуки бувають мовні – ті, які вимовляють люди і немовні – усі інші звуки
  • Букви — це умовні знаки, які позначають звуки мови. Букви можна побачити і написати. Древні люди замість букв використовували різні умовні знаки
  • Окуляри – прилад з двох скелець на дужках, який захищає очі. Окуляри бувають різними, тому що виконують «різну роботу». Я маю берегти свої очі
  • Насправді монстрів не існує. Це чарівні істоти, що живуть у казках.
Вчитимуться:
  • Розрізняти мовні і немовні звуки. Порівнювати власне мовлення з мовленням інших. Аналізувати звукові одиниці. Сприймати інформацію, яку чую від вчителя і однокласника. Виконувати певні дії у зошиті та підручнику відповідно до інструкції вчителя
  • Співпрацювати у парі та групі
  • Називати звуки в словах, вилучати звук [а]. Упізнавати й друкувати букву А а.
  • Розрізняти факти і думки
  • Називати звуки в словах, вилучати звук [о].
  • Упізнавати й друкувати букву О о. Визначати тему тексту.
  • Називати звуки в словах, розрізняти звук [м]. Упізнавати й друкувати букви М м.
  • Сприймати усну інформацію. Добирати потрібну інформацію із тексту, графіку, відео, картинки
  • Виконувати певні дії у зошиті та підручнику відповідно до інструкції вчителя
Математика
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:
  • Порівнювати предмети за довжиною (на око, прикладанням і вимірюванням)
  • Називати числа першого десятка
  • Лічити предмети в просторі (розташовані послідовно, хаотично, по колу), знати, що останнє назване при лічбі предметів число дає відповідь на запитання: “Скільки предметів?”
  • Розуміти сутність кількісної і порядкової лічби
  • Встановлювати порядковий номер предмета при лічбі, розуміти, що він залежить від напрямку лічби
  • Називати дні тижня та їх послідовність
0

Автор публікації

Офлайн 5 днів

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю