Другий тиждень
Я досліджую світ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Як знайти свою класну кімнату?
- Як почуватися комфортно у класі?
- Як створити безпеку і затишок у класі?
- Як нам стати класною спільнотою?
- Чого ми можемо досягнути спільно?
Завдання другого тижня:
- Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання.
- Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем.
- Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
- Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування.
- Навчати взаємодії в парах та групах.
- Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо).
- Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки).
- Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування.
- Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- які приміщення є в шкільній будівлі;
- які змістові осередки є в класній кімнаті;
- права і обов’язки в учнів та вчителя;
- правила безпечної поведінки в класній кімнаті; умітимуть:
- орієнтуватися в шкільній будівлі;
- озвучувати власні потреби і довільно пересуватися класом;
- уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
- взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
- дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо)
Українська мова
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- Звуки – це те, що людина чує, сприймає органом слуху. Із звуків складаються слова
- Звуки бувають мовні – ті, які вимовляють люди і немовні – усі інші звуки
- Букви — це умовні знаки, які позначають звуки мови. Букви можна побачити і написати. Древні люди замість букв використовували різні умовні знаки
- Окуляри – прилад з двох скелець на дужках, який захищає очі. Окуляри бувають різними, тому що виконують «різну роботу». Я маю берегти свої очі
- Насправді монстрів не існує. Це чарівні істоти, що живуть у казках.
Вчитимуться:
- Розрізняти мовні і немовні звуки. Порівнювати власне мовлення з мовленням інших. Аналізувати звукові одиниці. Сприймати інформацію, яку чую від вчителя і однокласника. Виконувати певні дії у зошиті та підручнику відповідно до інструкції вчителя
- Співпрацювати у парі та групі
- Називати звуки в словах, вилучати звук [а]. Упізнавати й друкувати букву А а.
- Розрізняти факти і думки
- Називати звуки в словах, вилучати звук [о].
- Упізнавати й друкувати букву О о. Визначати тему тексту.
- Називати звуки в словах, розрізняти звук [м]. Упізнавати й друкувати букви М м.
- Сприймати усну інформацію. Добирати потрібну інформацію із тексту, графіку, відео, картинки
- Виконувати певні дії у зошиті та підручнику відповідно до інструкції вчителя
Математика
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:
- Порівнювати предмети за довжиною (на око, прикладанням і вимірюванням)
- Називати числа першого десятка
- Лічити предмети в просторі (розташовані послідовно, хаотично, по колу), знати, що останнє назване при лічбі предметів число дає відповідь на запитання: “Скільки предметів?”
- Розуміти сутність кількісної і порядкової лічби
- Встановлювати порядковий номер предмета при лічбі, розуміти, що він залежить від напрямку лічби
- Називати дні тижня та їх послідовність