Сьогодні на уроці:
українська мова і читання:
Я дізнався/дізналася:
Голосні звуки – це звуки, які ми вимовляємо протяжно, голосно. Їх можна проспівати. У їх вимові чути лише голос. Приголосні звуки – це звуки у вимові яких існують різні перешкоди на шляху видихуваного повітря: губи, зуби, язик. Вимовляючи їх чуємо голос і шум, або тільки шум.
Склади утворюють голосні звуки, приголосні допомагають. У слові стільки ж складів, скільки голосних звуків. Ділимо вертикальною рисою простим олівцем.
Голосні звуки підкреслюємо червоним кружечком, приголосні – синім кольором. Одна рисочка – твердий приголосний, дві рисочки – м’який приголосний звук.
Вчився/вчилася:
Аналізувати звуки і відрізняти голосні від приголосних Обирати букви на позначення звуків на письмі. Сприймати усну інформацію. Добирати потрібну інформацію із тексту, відео, картинки. Виконувати певні дії у зошиті та підручнику відповідно до інструкції вчителя Співпрацювати у парі та групою.
Вчилися ділити слова на склади, визначати кількість складів у словах.
Працювали в Навчальному зошиті с. 30 – 31, в робочому зошиті с. 20.
математика:
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- розумію сутність дій додавання та віднімання; пов’язувати їх з практичними діями об’єднання чи вилучення;
- ознайомилися зі схематичним зображенням дій додавання і віднімання за допомогою відрізків; вміює користуватися знаками додавання і віднімання, поняттями «вираз», «значення виразу».
Працювали в навчальному зошиті, с. 38 – 39.
Я досліджую світ