П’ятий тиждень
Я досліджую світ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Як впізнати осінь?
- Як живуть рослини восени?
- Як живуть тварини восени?
- Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
Завдання п’ятого тижня:
1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.
2. Ознайомити з мистецькими творами про осінь.
3. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати п’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- основні ознаки осені;
- назви осінніх місяців;
- зміни, які відбуваються в природі восени;
- правила безпечної поведінки у природі
та вмітимуть:
- розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени;
- визначати та описувати дари осені та порівнювати їх із геометричними фігурами;
- знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі восени;
- дотримуватися безпечних прийомів праці;
- виготовляти вироби з природних матеріалів;
- дотримуватися правил безпечної поведінки у природі;
- емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи;
- уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Українська мова та читання
Очікувані результати третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- Називати звуки в словах, вилучати звуки [к] та [и]. Упізнавати й друкувати букви Кк та Ии.
- Читати слова з вивченими буквами.
- Називати звуки в словах, вилучати вивчені звуки.
- Упізнавати й друкувати букви Кк, Ии.
Вчитимуться:
- аналізувати звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки).
- розповідати, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного.
- розрізняти головне і другорядне в тексті.
- визначати тему і головну думку в тексті.
- розповідати про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту.
- зіставляти пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом.
Математика
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:
- знає склад чисел 2 – 5;
- розуміє сутність натурального числа 6;
- називає попереднє і наступне числа до даного;
- утворює число 6 шляхом додавання одиниці до попереднього й віднімання одиниці від наступного
- до нього числа; записує відповідні рівності;
- пише цифру 6;
- визначає склад числа 6;
- записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків (<, >);
- розрізняє числові рівності та нерівності;
- читає і записує числові рівності й нерівності;
- розуміє, що рівності й нерівності можуть бути правильними (істинними) та неправильними (хибними);
- розуміє зміст дій додавання і віднімання;
- виконує практичні дії для об’єднання предметів (множин) і вилучення частини предметів;
- користується числовим променем для полегшення додавання і віднімання.