Осінь

П’ятий тиждень

Я досліджую світ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Як впізнати осінь?
  • Як живуть рослини восени?
  • Як живуть тварини восени?
  • Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
Завдання п’ятого тижня:

1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.
2. Ознайомити з мистецькими творами про осінь.
3. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати п’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
  • основні ознаки осені;
  • назви осінніх місяців;
  • зміни, які відбуваються в природі восени;
  • правила безпечної поведінки у природі 

та вмітимуть:

  • розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени;
  • визначати та описувати дари осені та порівнювати їх із геометричними фігурами;
  • знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі восени;
  • дотримуватися безпечних прийомів праці;
  • виготовляти вироби з природних матеріалів;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки у природі;
  • емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Українська мова та читання

Очікувані результати третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
  • Називати звуки в словах, вилучати звуки [к] та [и]. Упізнавати й друкувати букви Кк та Ии.
  • Читати слова з вивченими буквами.
  • Називати звуки в словах, вилучати вивчені звуки.
  • Упізнавати й друкувати букви Кк, Ии.
Вчитимуться:
  • аналізувати звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки).
  • розповідати, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного.
  • розрізняти головне і другорядне в тексті.
  • визначати тему і головну думку в тексті.
  • розповідати про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту.
  • зіставляти пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом.

Математика

Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:
  • знає склад чисел 2 – 5;
  • розуміє сутність натурального числа 6;
  • називає попереднє і наступне числа до даного;
  • утворює число 6 шляхом додавання одиниці до попереднього й віднімання одиниці від наступного
  • до нього числа; записує відповідні рівності;
  • пише цифру 6;
  • визначає склад числа 6;
  • записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків (<, >);
  • розрізняє числові рівності та нерівності;
  • читає і записує числові рівності й нерівності;
  • розуміє, що рівності й нерівності можуть бути правильними (істинними) та неправильними (хибними);
  • розуміє зміст дій додавання і віднімання;
  • виконує практичні дії для об’єднання предметів (множин) і вилучення частини предметів;
  • користується числовим променем для полегшення додавання і віднімання.
0

Автор публікації

Офлайн 5 години

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю