Весняна мозаїка

Двадцять п’ятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як приходить весна?
  • Чим заклопотані птахи навесні?
  • Як прокидаються рослини?
  • Які квіти розквітають першими?

Завдання 25-го тижня

  1. Спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються в живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
  2. Формувати навички дослідницької діяльності.
  3. Вчити порівнювати, узагальнювати, зіставляти отриману з різних джерел інформацію та використовувати її у повсякденному житті.
  4. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, спілкуватися з однокласниками.
  5. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати й робити висновки.

Очікувані результати навчання

Наприкінці тижня учні знатимуть:

  • ознаки весни;
  • назви весняних місяців;
  • зміни, які відбуваються в природі з приходом весни;
  • правила безпечної поведінки в природі;

умітимуть:

  • розпізнавати зміни в живій та неживій природі;
  • визначати та описувати вісників весни;
  • розпізнавати весняні квіти;
  • працювати в групах;
  • слухати одне одного під час спілкування;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки.
0

Автор публікації

Офлайн 48 хв.

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю