Українська мова і читання:
Тема: Букви Цц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква ц схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Цукор додає їжі та напоям солодкого смаку. Кожен
обирає кількість цукру від своїх вподобань. Надмірне зловживання цукру шкодить здоров’ю. Цукор та сіль мають протилежні смаки.
Вчився/вчилася:
Писати малу літеру ц, з’єднання букви ц з елементами інших букв. Добирати потрібну інформацію з графічного тексту. Підтримувати аргументами власні думки і вести дискусію.
Повтрити, хто не розповідав прочитану дитячу книжечку, прочитати і переказати. Принести в школу. Інформацію про прочитані книги записуємо у Щоденник читача. (Назва книги, автор, головні герої, дата, коли прочитали).
Навчальний зошит, с. 54 – 55. Робочий зошит, с. 24 (мала буква ц).
Математика
Тема: Складаємо короткий запис задачі
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- знаю структурні елементи задачі — умову та запитання; числові дані та шукане;
- виділяю в умові задачі числові дані й шукане;
- змінюю запитання задачі відповідно до схеми;
- розумію, що ключовими словами можуть бути об’єкти задачі (про що або про кого йдеться в задачі) або слова, які розкривають ситуацію, що описується в задачі;
- знаходжу ключові слова в тексті задачі;
- пояснюю складений короткий запис до задачі;
- знаю опорні схеми задач на знаходження суми або різниці;
- доповнюю числовими даними короткий запис задачі;
Дописати задачу за коротким записом. Записати коротку умову і розв’язати задачу.
