Двадцять п’ятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання
- Як приходить весна?
- Чим заклопотані птахи навесні?
- Як прокидаються рослини?
- Які квіти розквітають першими?
Завдання 25-го тижня
- Спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються в живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
- Формувати навички дослідницької діяльності.
- Вчити порівнювати, узагальнювати, зіставляти отриману з різних джерел інформацію та використовувати її у повсякденному житті.
- Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, спілкуватися з однокласниками.
- Розвивати творче мислення, уміння аналізувати й робити висновки.
Очікувані результати навчання
Наприкінці тижня учні знатимуть:
- ознаки весни;
- назви весняних місяців;
- зміни, які відбуваються в природі з приходом весни;
- правила безпечної поведінки в природі;
умітимуть:
- розпізнавати зміни в живій та неживій природі;
- визначати та описувати вісників весни;
- розпізнавати весняні квіти;
- працювати в групах;
- слухати одне одного під час спілкування;
- дотримуватися правил безпечної поведінки.