Двадцять шостий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання
- Чому людина не може жити без рослин?
- Що потрібно рослинам для життя?
- Що спільного між усіма рослинами?
- Як берегти рослини?
- Чи є рослини живими?
Завдання 26-го тижня
- Ознайомити учнів з різноманітністю рослинного світу.
- Розкрити взаємозв’язки між неживою природою і рослинами; між рослинами і людиною.
- Формувати вміння досліджувати, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
- Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
- Розвивати творче мислення, уміння аналізувати й робити висновки.
Очікувані результати навчання
Наприкінці 26-го тижня учні знатимуть:
- ознаки, властиві лише живій природі;
- назви деяких рослин своєї місцевості;
- органи рослини;
- умови, необхідні для розвитку рослини;
умітимуть:
- класифікувати рослини на дерева, кущі, трав’янисті рослини;
- характеризувати рослину як об’єкт живої природи;
- встановлювати взаємозв’язки між рослиною і людиною;
- вирощувати рослину;
- дотримуватися правил безпеки;
- уважно слухати одне одного в процесі спілкування.